^_^

Saturday, July 31, 2010

~Nasik goreng ayam punye pasal..~

SaLaM

yippeee!!
act,ak baru balik dr M.A.K.A.N..
a.k.a menggemukkan n mmbulatkan diri..
dgn diri aku yang semakin membesar n trus mmbesa nih,
aku gagahkan diri ak kua makan..

"Nat..aku nak g makan..kalo ko taknak,teman aku jela..."

aku mmg sgt KALAH kalo dgr ayat camtu..
mmber aku--->NURUL ATIQAH,
mmg sgt suke kuakan ayat2 camtuh!!hehe..
mule2 die cakap..
"Sedapnye nasik goreng ayam.."

mase die cakap tu,perut aku dah bunyik cam cine nak wat TARIAN NAGA..
toksah cakap la..betape kruk kriak nye perut aku!!hehe
aku LEMAH..n terpengaruh gak akhirnya..
hehe..konon2 dalam hati nih nak tahan la kan..
(Bajet je lebey..takleh pakai punye NATRAH)
aku pon siap2 la..n trus kua..
sampai kat kdai,ak cpat2 cakap..

"Dik, nasik goreng ayam.."

tbe2 die cakap..

"Ayam takde.."

pergh..rase cam nak nangis sbb dah terbayang2 nasik goreng ayam die yg sedap tuh!!!
rase very KEMPUNAN+sedih+rase nak melalak teresak2 jerk!!
tp mngenangkan aku nih ckgu kan..
malu la beb..takkan nak wat hampeh kat situ lak kan..hehe
then,kitorang pon order air jerk dlu..
aku macam biase la,NESCAFE O AIS n mmber ak,teh o ais limau..
then, mmber aku cakap,,

"Takpe la dik, makan bia dulu.."

pastu,agaknye, makcik tuh tengok muke kitorang cam seposen n sedih + SERIAU jerk,,
die pon cakap..

"Nanti makcik tgok kalo ade ayam ye..."

pergh!!rase nak peluk2+angkat die sambil timang2 n manje2 kan die..
haha..makcik mmg the best!!!sayunk makcik!!!
kat dapur tuh, ak nampak la makcik, laki die n ade pkerja die gelak2
sambil pndang kitorang yang tgh wat muke sedih nih..
agaknye msti dorang KESIAN..
muke cam KEBULURAN sgt jerk..hehe..

tak lame pastu,NASIK GORENG AYAM feveret kitorg pon smpai..
pergh!!mmg sngt berselera..
korang bayangkan..kitorang mmg ngidam..
sebelom tu,pegi gak kdai tu,,
tp makcik cakap ayam habis..
kitorang tak kisah la..order bnde lain..
kali ni,mmg MERAJUK la..
agaknye,makcik tu takot kitorang tak datang lagik..
tu yang die korek tah celah mane la..
hehe..
BTW, thnks to makcik kedai AMY KARMILA..
nasik goreng die memg the BEST!!
sebelum balik, sempat aku cakap ngan makcik tuh..

"Time kasih la makcik watkan nasik goreng ayam tu..
kalo tak,kempunan la kitorang"

makcik tu senyum je..msti die gelakkan ktorang dalam hati..haha
makcik tu kate, ayam kecik..die tak smpai hati nak jual..
mahal tp ayam kcik..
tp mmg la..aku cakap kat korang..
nasik goreng ayam die mmg SODAP!!!!!
korang bayangkan eh..
ayam tu panas2..
nasik plak,mmg kaw2..
ditambah ngan sup yg sedap..
bpatutan la ngan harga die..
RM 4.00 je..murah kan???
so,pe lagik..korang g carik nasik goreng ayam cpat!!
aku tau msti korang dah terliur!!!
kekekkekeke...

OH!NASIK GORENG AYAMKU!

~Wasalam~

2 comments:

  1. ahahhaahhaa....mmg sdih klo time tingin nk mkn tu tetibe dh abes...

    ReplyDelete
  2. huhu..tau takpe..mmg kempunan..alamatnye mau t'mimpi2..hehe

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails