^_^

Sunday, July 25, 2010

~kiTe suke teacher aja kite..~ (T_T)

~SaLaM~

emm..hari ni aku terharu sgt..
citenye camnih..
pg tadi,kat skolah..
aku wat test untuk sample tesis aku nih..
aku amik separuh dar sample..
sample aku sume skali ciput je..
6 orang..
then,td yang aku amik cume girls je,,(3 orang)
aku pon ngaja dengan syoknye..
mmg aku rase aku tatang dorang macam minyak yg penuh la..
dorang tak faham,aku terang lagik smpai dorg tol2 faham..
mmg sgt sonok la td!!!
then,pas aku bg test kat dorang,
aku pon interview la dorang..
aku interview sorang nih..
aku tanye---

"Faham tak teacher aja?"

then die jawab---

"Faham sgt teacher"

then die smbong lagik..

"kite suke teacher aja kite..kite faham teacher aja..kalau dalam kelas,kite tak faham sebab bising sangat..kite tak dapat buat keje..teacher aja la kite lagi ye.."

pastu,yang lgik 2 orang student aku tu pon smbung..

"aah la teacher,,kite pon nak blaja ngan teacher lgik.."

wah!!!saat tu,aku rase sgt terharu..
aku rase cam sgt dihargai..
sbnarnye aku rase sebak gak..
coz,,yela..dorang kan orang sush..
nak blaja pon,harapkan skolah je..
mane ade g tuisyen nih..
suke blaja,tp kat skolah tak dapat nak tumpu sbb satu kelas 30++ orang..
kesiannye kat dorang..
emmm..kalo la aku ni menteri pelajaran,,
aku nak tetpkan kuota 15 orang student je utk stu kelas..
baru dorang dapat bljar ngan sempurna..
ckgu2 pon akan dapat fokus kat dorang je..
semoga satu hari nanti..
sume ni akan jd kenyataan..
tu je harapan aku..
n satu lagik,,
ak harap dapat jd ckgu yg baik utk student2 aku..
sbb,,I'M PROUD TO BE A TEACHER!^_^

~WasalaM~

4 comments:

  1. eee...bestnye...sukenye sy...sy pon nak teacher ajar sy jgkla...leh x teacher?=P

    ReplyDelete
  2. haha..bleh..meh teacher aja meh...;p

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails