^_^

Thursday, July 29, 2010

~Kesiannye kat diri sndri!!~

~SaLaM~

hehe..kesian kat aku tau..
korang tau tak..
ritu,aku teringin sgt nak makan CUPCAKE..
bile tgok kat fb,sgt bnyak cupcake yg cntek2!!
so rase sgt teruja la nak makan kan..
(act,tak suke sgt ising tebal2..suke sbb cntik)
alkisah la kan..
hari nih kan hari last ak kat skolah..
then,ade budak2 praktikal UNISZA kat sek tu..
BELLA, NISA n IFA..
pg2 lagi, aku ngan member aku dapat gift..
skali bukak2,tgok CUPCAKE!!
manyak chantek woo!!!
nih aku kasik korang tgok..

pinky..muah3..nyummy!!

this one pon cute!!syg nak makan..T_T
(tp da masuk pewot);p

comell kan both cupcakes ni??luffff!!

thnks korang..akak cayunk korg!!
t bg lagik tau;p

to Nisa, Bella ang Iffah..
do ur best..
buat btol3 tau..
n blaja leklok..
jgn asek gelak jerk;p
papepon,korang mmg best!!!!~_~

cayunk korg!!!

~WASALAM~

No comments:

Post a Comment

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails