^_^

Friday, July 30, 2010

~Duyan oh duyan~

SaLam

hai u'olls..slmat ptg..
korang tgh watpe??
(chewah..ak nih macam ade org nak bace jerk kan??)
kekkekekeke..
act,aku nih baru pas BERGONDONG GONDONG makan duyan!!
manyak kenyang maaaa..
huhu..mmg gile..
kalo kowg nak tau la kan..
aku mmg HANTU..
antu durian!!hehe..
kalo aku ngadap duyan,bbakul2 pon bley habis..
(hebat seyh) hehe
smlm2 kan..BFF aku bwk balik duyan..
duyan dr PECHAH ROTAN..
pergh..mmg sedap seyh..
berani kerat jari la..
kalo dapat yang jnis duyan TIDO,
mmg aku la yang akan cekup n bawak lari cpat2..
hehe..skang nih,tdo pon bley mimpi makan duyan..
tu la penangan duyan..
yela,aku kan org kg..so,mkan duyan tu bnde biase..
walaupon aku bukan ade dusun,
n biasenye ayah akan beli je..
tp tu tetap buah feveret aku..
lemak manis disukai ramai..
aku makan bnyak pon tak kisah..
sbb aku dgr,org kate lemak duyan ni takkan kekal dalam bdn jd lemak tepu..
betul ke??
ni nak kne search nih..
hehe..k la
gtg..
t smbong gik..
nak main keja2 ngan rumet haku..~
papai;p

~wasalam~

2 comments:

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails