^_^

Saturday, July 24, 2010

~Dreamin' of You!~

~SaLaM~

hai u'oll yang kiut2 lagi cantik+emsem bgaye..hehe
entry kali ni, ak nak cte pasal kete yang sgt aku idamkan iaitu HONDA ACCORD!!
waaa..tggi tol taste aku kan??
hehe..bukan ape..aku ske la tgok ke'elegan'nan kete tuh..
t la,bile aku da kawen,aku nak paw laki aku la..
sedia la ye sayang..^_^
ni ha..kete yang aku idam2 kan tuh!!!

credit to google~

ak ske sgt kete nih..sbb nye,selain nampak mewah,nampak sgt bgaye!!
aku ske kalernye yang putih,pastu nak2 rim pon putih..
bestnye..yey!!!tak sabo nak paw laki aku t...
bia die kuwos kering tak makan sbb kmpol duit nak bli kete utk aku;p

oh ACCORDku!!!!tgu aku beli kamu ya sayang...20 taun lagik..hehe
~WASALAM~

No comments:

Post a Comment

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails