^_^

Saturday, July 17, 2010

~BestNye kalau duet tu LeY peTik Kat PokoK~

~SaLaM~

huhu..entry kali ni bkenaan ngan duet!!hehe
duet..oh duet..mane lah engko..
ngee~sbnonye aku nih da hamper nak kering nih..
mane taknye..ngan duit elaun aku yang masuk bulan2 sem nih..
mmg rase tak ckup sbb bnyak bnde nak bayar!!!!!
uwaaa..rase tension gak la..
sewa umah+duit batch+bil broadband+makan lagik..
mmg kalo ikotkan..rm595 tak ckup!!!
huhu..td aku g bayar bil broadband..
ingatkan sbulan je..coz sblom nih ayah aku byarkan..
skali..org tuh bgtau rm136..
hehe..rase nak muntah ijau dpan org tuh gak!!!!
hehe(ape la aku ni..)
ngan terketar2,aku pon bayar(pndai wat cte)
hehe..agak lari la bajet aku..
pastu terus aku text mak aku..
aku cakap duit tak ckup..huhu..
yela..ni haku tbe2 nak hangen satu bdn kat org yg urus elaun nih..
hihi(tak pasal2)
yela..salu dapat elaun by sem..
kali ni by month..at least kalo by sem tuh,
dapat la gak tampung mane2 'atap' yang bocor..
huhu..ni mmg takleh nak kaber la..
habis trus..sbb duit sket..nak bayar bnyak bnde..
mmg rase nak tcabot jantung..
huhu..(tbe2 rase nak part time)
hehe..tp mst parent aku tak bgik..
yela..mane nak blajo..nak keje..asgmnt..
mmg tak ckop tgn..
t tak dapat la aku nak ronggeng2 blogging lagik..
huhu..
skang nih aku ter'pk..
bestnye kalo duet tu bley petik kat pokok..
mmg muke aku la hr2 b'tepek kat pokok tuh..
hehe..aku nak kutip seberape bnyak yang bley..
pastu ak wat bisnes..tanam pokok bnyak2..hehe
wah..mmg best gile kalo bnde tu jdik knyataan..
tp..smua tu hnyalah impian..
yang takkan jadik punye la..
so~kite enjoy!!!!
walaupon ngan duit tak sberape ni..
mmg tak hengat..
*sigh*

~wasalam~

1 comment:

  1. beznye.. hehe.. kalau ade pokok duit, dah lame aku jadi "beruk".. haha.. samapi tahap cmtu.. huhu

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails