^_^

Wednesday, July 7, 2010

~*8th July 2010*~

~saLaM~

entry kali ni aku tujukan khas buat someone yang ade jauh dr aku..(mayb jauh b'batu2 tp sllu dkat dalam aty aku yang bbunge2 nih;p)
act, spt yang korang semue tau,esok kan 8hb 2010 kn?
pd korang, mayb tarikh tu hanyalah tarikh biase dalam life korang..tp tak bg aku..
coz,,tarikh tu adalah trikh yang sgt pnting dalam hidup aku..chewah..
tarikh ni la yang mngingatkan aku balik pd 5 tahun lepas yang mane mase tu,aku trime someone dalam hidup aku..waaaa..(bertuahnye org tu) kekekkekeke..
time tu,aku still blaja kat Matrikulasi tangkak..sblom tu,aku mmg dah tanam azam taknak bcinte ngan sape2 pon sbb aku nak blaja..(aku ni mmg bnyak sgt azam,,tp nak tgok tunai ke tak,kene tanye aku personal sbb aku tak tau ley jawab tak kalo dpan org;p)
then,nak dijadikkan cite la kan..aku ngan ade la besties aku wat study group..
ade la ajak dak2 laki yang baik2 ngan kitorang..yela..almaklumlah,,lelaki kan lgik pndai dr pompuan..blaja sket pon,dah ley tangkap..tak macam aku..bnyak kali ngadap buku pon,,asek muke surat same jek aku ulang2 bace..hahahahha...
ade satu time tuh kan,ade la sorang mamat ni ha..kiut sgt..(jgn perasan kalo t'bace taw) ;p aku ske blaja ngan die sbb pd aku,die ni agak pndai gak la..n aku pon try nak cekop ilmu2 yang die ade tu..die la yang jdik ckgu aku time tu..aku ingat lg..tajuk yang die aja time tu ade kne mngene ngan axis(satah) horizontal n vertical la..tibe2 kan,ade satu group dak laki bising2 kat lua..aku pelik la coz dak2 tuh cam nganjing die..aku pon wat dek la..mayb dak2 tuh tak btol..hehe..then,kitorang pon trus blaja..
blaja punye blaja..rasenye dalam smmgu lagik nak exam,ayah aku CALL..
ayah aku call sbb die kate aku dapat tawaran masuk MAKTAB!!!!!=(

"Hancur hatiku..
Mengenang dikau..
Menjadi keping2..
Setelah kau pergi.."
**Act,lagu nih takde kne mngene..saje jek;p

aku pon cakap kat ma dad yang aku taknak g maktab..coz..
aku sgt tak minat nak ngaja orang + jdik cikgu..
ayah aku suh gak aku cube..aku time tuh agak bengang gak ngan ayah aku sbb..yela..time tuh kan ngah darah muda..dgan smangat berkobar2 aku nak exam time tuh,bley pulak ayah suh aku quit matrik...
aku sedey gilerr time tuh..mmg cte2 aku nak masuk matrik coz nak baiki result aku yang 'FLYING COLOURS' then further study in chemical eng..
tbe2 disuruh kua dgn begitu mudah skali..huhu..
then,after fikir2,,aku pon ikot cakap ayah ngan ibu aku..yela..aku kan anak ayah;p anak mak;p so..baik aku ikot cakap parents aku coz..yela..restu mak ayah lg pnting dr segalenye..
then..aku pon quit matrik..sob sob =(
malam aku balik umah tuh,aku dapat satu call..GUESS WHO??
hehe..dapat call dr guy yang aku cte kat atas tuh..yang aja aku dlm study grup..
die tanye aku..yang aku hengat la..
nape aku pindah tak bgtau die n kawan2 yang lain..
so,aku jawab la..aku tak sempat nak bgtau dorang sume sbb kptusan tu aku wat secare mengejut..mane la aku tau..then aku say sorry kat die..kitorang borak la utk beberape ketike..
then aku tanye die,apesal aku dgr,die ade kutok2 aku..bnci sgt ke die kat aku..
then die cakap die tak kutuk aku lgsung..n sume tu tak btol..
ok..takpe la aku cakap..sbb Allah maha mengetahui kan..biarla..
after aku kua tuh,die slalu kontek aku..baik la kirenye guy nih ngan aku..huhu..
sampai la aku masuk maktab..kalo tak gayut sehari mmg sgt tak sah..hehe..
satu hari tuh,kitorang DECLARE!!!!
act,aku tak hengat tarikh sbnar declare tuh..tp kitorang decide 8 JULAI 2010 sebagai tarikh yang precious tuh..OUR ANNIVERSARY*_*

so,macam tuh la cte kitorang..kisah kami la katekan..hehe..t ade mase,aku story mory lgik..
so,kepada guy yang berkenaan,,
'SAYA SAYANG AWAK'
HAPPY ANNIVERSARY 5th YEAR!!
(aku jiwang giler apesal nih?)
walaupun kadang2 awak cam bz je ngan hidup awak,tp pasni,sy akan lebih faham awak..
Ajal maut,jodoh pertemuan semuanye di tangan ALLAH..
kita hanya merancang..tp DIA yang tentukan..
sy cume ley doakan supaya Allah merahmati setiap ape yang kita lakukan..
GUDLAK!!
(t aku continue lgik)
*FoReVeR*
~wasalam~



2 comments:

  1. hehe....
    SAYA SAYANG AWAK JUGA!!!!:p
    HAHAHAHAHAHA.....
    rumet aku jiwang...;p
    hepi anniversary kt my rumet....
    n the guy yg die citer tu.....
    @ o**** h*****......?????=p

    ReplyDelete
  2. hehe. peeewit!!! tahniah! mmg die jiwang pun, kan Ana? jaja.. cepat la die kawen..

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails