^_^

Saturday, June 26, 2010

SeRiYuS TaK RuGi WoO!!(",)


~SaLaM~

waaa..gerek seyh tajuk post aku kali ni..sume ni aku wat korang tau tak utk ape??ngee~ak saje nak masuk contest yang MISzLULLABY buat..hehe..saje blogwalking tadik..tbe2 nampak banner ni ha..punye la cun kan..tak tpu..(waaa..gile promote ni+msti MISzLULLABY suke ni)^_^
 

K..first of all..aku nak cite la dulu kan pasal contest nih..contest ni bley tahan interesting gak la..sbb die more kpd LUCKY DRAW..MISzLULLABY la yang cakap..kite just perlu ikowt syarat penyer taan kat bawah ni ha..k..cekidaut..~
  1. Be MISzLULLABY's follower..(aku jugak taw);p
  2. Wat satu post berkenaan ngan contest nih n JANGAN lupe letak banner yang kat atas tu dalam post korg..
  3. Tag sorang kawan korg yang korg rase korg nak tag pasal contest ni..
  4. Then,korang kene tinggalkan link blog korang kat MISzLULLABY (http://miszlullaby.blogspot.com/2010/06/2nd-contest-have-tea-with-miszlullaby.html)
  5. Pastuh, MISzLULLABY akan pilih pemenang..(harap2 boley menang..uiks;p)
Okeyh!!td korunk2 da tgok pasal die punye syarat kan??simple but very interesting..hadiah die poWN sgt m'interestingkan haku.terLiur tau tak!kekekkekeke..keh..cekidaut lagik skali..click!



Howyeh!!ha..korang dah puas tgok gambo kat atas tu kan??ha..MISZLULLABY cakap,die akan pilih 2 pemenang..yang mane:

-->1st winner boleh pilih ape2 je perisa yang disukai..ha..perisa2nye adelah spt kat bawah..zoom in...;p
  1. Green tea
  2. Blueberry
  3. Mango
  4. Orange
  5. Pudina
  6. Mixed fruit tea
  7. Red berries
  8. Jasmine 
  9. LIPTON GREEN GUNPOWDER(dicadangkan oleh MISZLULLABY)
  10. LIPTON BLUE FRUIT TEA(dicadangkan juga oleh MISZLULLABY)
-->2nd winner,MISZLULLABY takde plak bgtau..tp aku rase mayb takleh pilih kowt..but..msti MISZLULLABY akan pilih yang terbaekkk wokkkk dari ladang..kan3;p ngeh~


JAP!!lom abes lagik la..korang jgn hengat hadiahnye teh je,korang pndg remeh lak..aku debush korg t..hehe..teh ni bukan sembarangan tau..TEH IMPORT!cayalah..seriyus aku teringin..uwaaaa..mintak2 MISZLULLABY terpekat kat haku neyh..hehe..;p


k la..smpai sni jewk kowt..aku dah lebam bijik mate ni ha..so..korang tgok2 la keyh..aku nak tag sape ek..hehe..aku tag kawan aku..IJAT la..ko masok tau jat!!!!;p


~WASALAM~skyjuice wuz ere(waaa..cam kat skola dolu3 plak) kekekkeke;p

2 comments:

  1. hihi..panjang nye tulis...terharu ML baca.hehe...Ok,penyertaan diterime.thanx for joining.=)

    ReplyDelete
  2. ur almost welcome ML;p jgn lupe teh tu;p hehe

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails