^_^

Friday, June 25, 2010

Homesick aku da start da~ngeng~

~saLaM~

hmm..rini rase cam takde smgat sgt la..kenape?knape?why?arghhhhh...huhu..ini sume sebab lg 2 hari aku nak balik blajo balik..uwaaaa~aku msti akan sgt mrndui mase2 kat umah..rilek2..kua jalan(walaupon kat tmpat aku ni takde hape),borak2 ngan ibu aku..ngan adik aku..tdo bangun lambat2..uwaaaa...malasnye aku nak balik sane..bile mengingatkan balik sane,mule la kpale aku ni tingtong mengingatkan thesis yang bakal dibuat..huhu...seriyus weh..malas tahap cipan gaban la!argghhhhh..(sket2 meraung cam mngkarung) kekekke..emm..nak menyiapkan thesis tu satu hal la kan..nak present!!!waaa..sgt takut beb..gile la..aku ni bukannye terer sgt nak mnggoreng dalam bahase omputeh tu ha..takde la nak cakap berabuk..mmg takot gile..takot tak terjawab je kalo ade soklan..kang kua plak bahase jawe..cmane??sape nak jawab??hehe(macam la aku pndai ckp jawe wlaupon mmg ade darah jawe sket2) emmm..nak mnyiapkan thesis adalah atr perkara yang aku rase sgt malas nak wat..huhu..tp kan..kan..kan..Alhamdulillah la..hari tu kawan aku ade cakap,yg proposal kitorang sumenye da diluluskan oleh EPRD..bersyukur sgt coz takde la sush nak wat balik kan..kire tgal nak wat findings je..Alhamdulillah..syukur sgt..

hari ni da masuk JUMAAT..tgal satu hari lg jek aku nak balik tganu..sgt tak best perasaan aku mase ni..hmm..aku ni manje ke??tak jugak..tp tah la..bile jauh3 sgt ni,aku rase homesick la..lame tu blajo..dah masuk 5 tahun setengah beb..macam nak tepu da otak aku ngan segale macam ilmu yang diturunkan lecturer2 aku ni ha..lame sgt..kalo aku tambah lg stahun,ha..da bley jdik dentist aku..hehe..dapat aku bukak klinik sndri..dapat gak berbakti cabot gigi orang gune playar..hahahaha..(merapu tak hengat dunie) kekekee

balik ni msti kepale aku ni serabottt..emmm..nak pk blajo..sungguh aku pening..tapik takpe la kan..sabar kan separuh dari iman..tinggal lagi satu sem je aku nak abes..sgt tak sbr nak kje..pgang duwet sndrik!!hehe..nak simpan duit sket2..pastu nak tggu org pinang..waaa...caya la..hihi..pastu da kawen..ade anak..waaaa...merapu lagik..haha..pejam celik pejam celik(jgn mate ak bukak2 sudah!!aduyai!!), aku da nak habis blaja..waaa..mmg sekeap mase blalu..dlu awal2 masuk,berhengos lgik..skang da ley jadik mak kepade anak2 yang comel gitu..cayalah!!!hehe..dlu mmg rase sgt tak sbo nak habis..tp skang tgal lagi berape bulan aku akan bergelar seorang CHEKGU!!!!!yippiiii!!sgt tidak menyabarkan diri!hooraaayyy!hip2 hooray!!!hehe..

emmm..aku rase sampai sini jewk kowt yang aku ley tules..ti aku smbong lagik sbb skrang ni mate pon dah mngantok..katil da panggil..lappy dah soh blah..hehe..terpakse la aku membawe dri..'pertemuan kita di suatu hari..menitipkan ukhuwah yang sejati..bersyukur ku ke hadrat Illahi..ku tettap pergi jua..' kekekeke..merapu tahap cipan kat utan..keyh la..aku stop sini dlu..t aku ade mase,aku tules lagik..sayang korunk!!!!!!

~wasalaM~

No comments:

Post a Comment

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails