^_^

Sunday, May 9, 2010

STuDy WeeK? oR SleeP WeeK?? oR MaYBe A WeeK to 'KiTa EnjoY!!'..^_~

SaLaM..SeLamaT SejaHTera.. ;p

Ngee..kaT depaN aku skang nih ade buku 'Bimbingan dan Kaunseling Kanak-kanak' oleh Mok Soon Sang Terbitan Pertama..huhu..Act,mule2 tuh mmg rase sangat berkobar2(eceh) nak stuDy..tp Tgok pe yang aku wat skang nih??update ma BloG!hampeh punye semangat yang berkobar2 tadi..hangat3 taik ayam..ngeeeee~~~~~

Nape aku Malas??

1* Maybe sbab skrg ni study week kot..tak payah gi kuliah (sebut pasal kuliah trus tringat gate maktab yang skali dah masuk,takleh nak kua dah++bad mud dah) n tak payah bangun awal2 pagi sgt nak siap g klas...

2* ade 2 paper jer..(cheh..banyak la ko..paper dah la paper killer) so,mind set aku nih gtau, 'ala banyak mase lagik' --->tu yang aku risau tuh..

3* Aku asek terbayang2 rumah jer..(uwaaa..ibu..nak balik) n terbayang jugak alangkah bestnye kalo skang nih aku tgah g bercuti ngan family aku..huhu..

4* Aku tak habis lagik tengok cite 'You are Beautiful'..huhu..slagi tak habis,aku mmg takkan tenang..nak2 skang laptop aku asek meragam..(takleh panas sket..t takleh bukak DVD)

5* Aku mmg takde mood nak study!!tolong aku....

Dan sebab yg kat bawah ni lagik kuat kot..kekekkeke..

6* Aku nak kawen..huhu(gatalnye anak pkcik NOORDIN and makcik JAMALIAH nih..huhu..bile la.nak dapat green light..eceh..(jgn ko harap skang)
'habis kan blaja dlu' kata ayah aku..kkekekeke

k..oleh itu..aku berazam akan menggantikan rase malas aku tu kepada:

1* Bangun awal pagi dan anggap cam setiap hari ade kuliah(bley ke ak wat nih??)

2* Slalu remind yang aku sbnarnye banyak paper nak kne study..huhu..aku banyak lagik tak cover..sape nak tlong aku jawab pkse kalo ak sendri tak study??(ceh..sedapkan ati)

3* Ingatkan dri yang pas exam je,aku nak trus ajak family aku g holiday..hu...bestnyer..as hadiah sebab aku dah lepas exam..

4* Habiskan tgok 'You are Beautiful' and simpan DVD jauh2 dari laptop aku..
@
Perlu tak aku buang je laptop nih??kekekkee

5* Adekan mood balik n ingat yang aku nih harapan mak ayah aku..yela..aku kan anak sulung..msti mak ayah aku harap kat aku..huhu..(SEDEY)

n yang last nih~~

6* Jangan asek pikir nak kawen je..masak pon tak pro lagik(setakat masak lmak cli api tuh lpas kot~~ceh bangge..kekekke) ade hati nak berlaki..kje dlu..kompol duwet..n bahagiakan family aku dlu..baru pk nak kawen..~_~

Ngee~azam aku kali ni gerek tak???huhu..doakan tercapai k..Fuhhh..k,aku nak sambung study dlu..ade mase,ak singgah lagik..huhu..

tatatititutu~~sitisitusanasini~~daa~~

Assalamualaikum w.b.t..(^_^)


No comments:

Post a Comment

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails