^_^

Wednesday, May 26, 2010

MoDe~HoMe SweeT HoMe~

salam...huhu

aku rase cam lame dah aku tak meraban kat blog nih...huhu..bukan ape..aku cam malas lak nak taip kan..padahal rase cam takde wat ape pon kan...ngeee~nak balik umah..nak balik...nak balik!!!warghhhhhh!!!!bosannye dok kat sni...kalo duit ade bjuta2 dalam poket,takpe la gak..huhu..ni tak..duit ade bersen2 jerk...~_~
exam aku dah habis 24hb ari tu..tpik yg aku gerammmm sgt tuh,takleh nak balik awal..ade ke patot nak potong elaun RM25 shari?????logic or unlogic????tah hape2 punye rules..tp takpe la kan ..aku pon bukan lame lagik kat tganu ni ha...smpai ujung tahun ni,pastu blah...posting..tak sbo rasenye...
rase cam dah pnat sgt blaja weh..mane tak pnat,dah 5 tahun blajo weh..sape tahan lame2 camnih...aku mmg rase da malas sgt nak blaja...tp nak degree..kekekeke...half year to go..chaiyok...n sabo..
tu je la yang ake ley cakap...huhu..kalo ikotkan la,otak aku ni macam dah takleh nak mghafal sgt...mmg berkarat la...huhu..tak taw la pesal..huhu..mane taknye,tiap2 sem pekse n perlu bnde2 yg kne hafal..kusss semangat!

k la...chow chincaow dlu la..

SalaM~

No comments:

Post a Comment

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails