^_^

Sunday, May 9, 2010

BuaTMu IBu~~Khas Utk Ibu Aku*Pn. JamaLiaH BoRHaN*

Ibu bergenang air mataku
Terbayang wajahmu yang redup sayu
Kudusnya kasih yang engkau hamparkan
Bagaikan laut yang tak bertepian

Biarpun kepahitan telah engkau rasakan
Tak pula kau merasa jemu
Mengasuh dan mendidik kami semua anakmu
Dari kecil hingga dewasa

Hidupmu kau korbankan
Biarpun dirimu yang telah terkorban
Tak dapat kubalasi akan semua ini
Semoga Tuhan memberkati kehidupanmu ibu

Ibu kau ampunilah dosaku
Andainya pernah menghiris hatimu
Restumu yang amatlah aku harapkan
Kerana disitu letak syurgaku

Tabahnya melayani kenakalan anakmu
Mengajarku erti kesabaran
Kau bagai pelita di kala aku kegelapan
Menyuluh jalan kehidupan

Kasihanilah Tuhan ibu yang telah melahirkan diriku
Bagaikan kasih ibu sewaktu kecilku
Moga bahgia ibu di dunia dan di akhirat sana...
Kasih sayangmu sungguh bernilai

Itulah harta yang engkau berikan
Ibu... dengarlah rintih hatiku untukmu ibu

Nama ibu aku JAMALIAH BINTI BORHAN~a.k.a KAK MAL~a.k.a KAK JAMAL..Orang sume panggil die ngan panggilan cam kat atas tu..tapi aku ngan siblings aku jer yang dapat panggil die 'IBU'..Sebab ibu yang lahiRkan Kitorang..n aku sangat sayang ibu aku..The most importang person in my liFe..ibu..then ayah..

ni ibu aku..ibu yang aku sayang dunia akhirat..**sbb mmg aku sayang ler**ade aku kesah??;p kekkekeke..huhu..ni la ibu aku yang tersayang tuh!


Sayang ibuku sangat!


Aku janji akan sayang ibu sampai bile2..dunia akhirat..promiSe..Love You!

K la..aku nak study..chow~~~tatattatatatattatatattaa;p
^_^

No comments:

Post a Comment

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails