^_^

Tuesday, May 11, 2010

~AkU YanG BerNaMa NaTRaH~

Assalamualaikum w.b.t..^_^

Hye sume..
act, kali ni tak taw nak tules aper but saje mgatalkan dri(yang sedia gatal) ni ngan aktiviti yang berfaedah ni(sebenarnye mals nak study)..
sajer je..malam ni panas giler..bnyak kali mandi pon still panas..
lame dah aku tak rase suasane yang sayup2 permai..
bertemankan hujan di malam hari..wooooo..
bestnyer dapat tdo mase ujan..best gileRR!

Ngee~~
malam ni aku trase cam nak makan someThing macam char Kue Tiaw..
fuhh..sdap gileR kalo tbe2..aku trase nak makan jer,bukak pintu dah ade dpan mate..algkah bestnyer kalo camtu..
buT..
Tak mungkiN la jadik camtuh!=(
berangan lebey la ko ni NaT..kekekekekekekeke

Act, aku sbnarnye ksian kat ma lil' brother..angah..huhu..ksian die tgu result nak masuk mane2 IPTA or poli or pape la yg dimohon..aku rase cam tak smpai hati kalo die tak dapat g mane2 n duk umah..masuk f6..
yela..f6 kan susah gak..kne struggle..kalo tak btol2,mmg takleh nak bawak..mcm matrik gak r..huhu..ni die dapat IKM..ok la tu dari tak dapat mane2..at least die blaja something n tak just duk umah tanam anggur..huhu..aku doakan yang tbaik tok ko tau ngah!insyaAllah..ko msti bjaye stu hari nnt..=)

Aku?
Bile la aku nak start study nih...eeeeee
aku ni pmalas la kdg2(kdg2 jerk tau)..
tah ape yang ade dalam badan aku ni pon,aku tak taw la..huhu
tolong la bg aku rajin sket(smbil berkata dalam hati jerk)
kekkekekkekekke
18hb ni ade paper la..paper kaunseling..paper ni ok lagik la..ade satu paper killer yang aku rase macam mampu bunuh aku la..keh2..paper Action Research..
biler dengan jer AR,sgale macam urat saraf aku,kapilari darah aku..jantung aku..sume trase macam nak berenti bfungsi..huhu..giler ko..mane taknye..bnyak woooo nak study..bestnye kalo ALBERT EINSTEIN tuh idup g..ley la aku g mnuntut ilmu ngan die...huhu....emm~mngarot la ko nat!

Emm..aku rase cam baik aku tdo jerk la..memekak jer..huhu..
k sume..aku tdo dulu..gudnyte and sweet dreammm=)
Tatatititutu..sitisitusanasini..;p

Ntah la..^_^
apesal aku post gmbo makhluk ijau ala2 katak tu kat atas??
tak..just nak mngingatkan dri sndri..n sume..=)
Ape orang nak kate, itu hak diorang..
Kite sebagai manusia, hanya mampu menerima dan memperbaiki kelemahan diri..
Sometimes kite tak sedar ape yang kite buat..
so, slalu reflect diri kite..bak kate 3R^_^
Respect..Relaks..Respon..=)
<3 <3 <3

WASALAM...^_^


3 comments:

  1. nat...aku pun tangah malas weh nak setadi...aduhhhh....

    ReplyDelete
  2. relax la nat... aku ni pun leh jgk tahan malas ni..

    ReplyDelete
  3. masalahnye..aku paling mals antara korang...=(

    ReplyDelete

awak yang handsome n cantik,komen la ye..jgn segan-segan tau!cayang korang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails